Älska mig!

Ända sedan jag sålde min själ till bloggdjävulen har jag gått och väntat på ett mindre genombrott. Det skulle forsa in folk och alla skulle skriva kommentarer som "Åh, jag älskar din blogg", eller "vill du börja skriva fredagskrönikan på aftonbladet?" Jag skulle slå igenom värre än http://tjuvlyssnat.se och ge ut tre böcker med "sockerapan vol Ivol II, och slutligen "best of Lina". 
Och när jag äntligen skrapat ihop tillräckligt med pengar skulle jag köpa mig en ö i söderhavet där inoljade dvärgar med skägg matar mig med pistagenötter och vindruvor hela dagarna. 

Hallå? Svenska folket? Peter Jihde? Och vart är min förbannade grammis?


Kanske bäst att gå och lägga sig innan det börja blöda ur öronen.



 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag är blivande copywriter på mokey studios, jag kan anlita dig att skriva en bok! välj ämne själv! tex 100 heta tips för snyggt hår? inte vet jag. you decide! jag älskar din blogg!

och oroa dig inte, grammisarna kommer nog snart!

2007-12-06 @ 14:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0