blodet droppar.

Usch och fy.
I våras hade jag en s.k "cysta" precis vid svanskotan. Jag fick feber och hade extrema smärtor, åkte till doktorn och opererade bort skiten. Och så fick jag åka till sjukhuset och bli omlagd varje dag i en månad. yippi. Inte ens något jag skulle önska min värsta fiende.
Men, det konstiga är att den kommer tillbaka ibland, och jag märker det inte ens, förräns man känner "klicket" och det forsar blod (alltså verkligen!).
Bättre ut än in dock. Men nu har jag blödit från det där jäkla cyst-hålet i tre-fyra dagar, jag undrar hur mycket blod man kan förlora innan man blir sådär läckert goth-blek?

Usch och fy!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch du borde åka till vårdcentralen och kolla upp det där alltså! :S

2007-12-09 @ 22:13:55
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: apa

ida: neeeej, inte om det verkligen inte är kris. gah, jag hatar vårdcentralen. :(

2007-12-09 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0