en liten spädgris.

Nu har jag precis kommit hem från den fina tillställningen. Jag ser lätt höggravid ut. Som sagt, gratis är sjukt gott.

Jag kände mig lite ensam, jag var trots allt den enda som var under 50 år, kände mig nästan lite rädd för att folk skulle tro att jag var en inhyrd strippa som skulle hoppa ut ur en tårta och sjunga "happy biiirthdaaay misterr presideeent..." Vi hamnade vid ett bord med pratiga tanter som jobbade inom skolan, och en politiker som satt mitt emot mig (det var inte mona sahlin eller göran persson).
Sen åt vi julbord. Det största julbordet jag någonsin sett, det fanns allt. Precis som när Emil (i lönnerberga) äter julbord. Jag åt av allt som fanns, två omgångar plus efterrätt med choklad och grejer.
herregud.

image73 
Jak ar en julegris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0