Julblogg #1 - nästan hel.

Julkänsla: det spöregnar ute. Ingen snö. blö.
förväntningar: huvudvärk.
lussekatter: Inte en jävel
dagens fattiga riddare: Öh...Ica kanske?

Ja, det var ju egentligen inte meningen alls att jag skulle gått ut igår. Men på något lustigt sätt slutade det så ändå. Det var jag, emmy, svante och svantes polare stephani (stefani?). Jag var på mitt värsta tjöt-humör och pratade oavbrutet hela kvällen. Jag undrar vad jag sa?

Mitt huvud dödar mig, jag sprängs innifrån. Jag har ingen frukost. aj aj. aj. synd om Lina.


Dagens lucka:
Ibland klär Darin ut sig till Pernilla Wahlgren och går ut på stan. Ingen märker någon större skillnad.

//Ljustomten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0