Julblogg #14 - plus en

Julkänsla: ja, kanske lite.
förväntningar: 13
lussekatter: -0
dagens fattiga riddare: jag!

Ja, idag ska jag återigen anlända som plus en gäst på kalas. Jag börjar bli riktigt bra på det, följa med som galge på fester. Folk brukar gilla mig, kanske för att jag är så hemskt trevlig, tjejer går jag bäst ihop med. Kanske för att jag är frisör och dom blir helt till sig, eller för att jag kan prata om vadsomhelst närsomhelst, drar dåliga vitsar och skrattar inställsamt. Killar är det svårare med, kanske för att dom inte riktigt fattar vad jag pratar om, eller för att jag drar för dåliga vitsar (och skrattar åt mina egna skämt).
Ikväll är det iallafall inflyttningsfest hos en tjej jag knappt är bekant med. Sudden mutade med cheesecake, och jag var såld.
Men först kommer Emmy och hennes karl svante hit för klippning och så ska jag tvinga på dom lite mat. Trevligt!

Dagens lucka:
Idol-Marie lider i smyg av inkontinens. Det är inget man skämtar om.


//Ljustomten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0