Julblogg #16 - gallej

Julkänsla: ja!!!
förväntningar: 234
lussekatter: 1
dagens fattiga riddare: far som bjur på riktigt mos!

Åh, attans, jag hoppade över en till dag igår. Jag var lortig och bakfull sen fredagens strapatser och kände mig som en fet och lat julekatt. Så, ursäkta mig!

I fredags var det gallej på hög nivå minsann! Jag och sudden var först på förfest på kronoparken, sen tänkte vi dra till ankan. Det fanns mycket halvintressanta människor på förfesten, en var tysk, han stre jag med. Jag och min hemmabakade svengelska, men han tyckte jag var duktig. Det var säkert nåt fel på honom.
Sen skrek jag på en kille jag inte ens hade pratat med "JAG SKA KLIPPA DIG I TRENDIG FRISYR!" Han blev jätteglad och ville ha mitt nummer. Så han ringde igår, fan, varför skulle jag gorma så för? jag vill inte klippa karlskrället. haha.

Efter förfesten drog vi efter lite velande och borttappade bussar till Bunkern, där det var bartömmning. All öl är god öl, särskilt öl för billig peng! Vi fick oss en bärsa och jag tänkte dra hem, ända tills sudden hittade ett gäng med konstiga män som vi följde med på efterfest. haha!! Det var jag, sudden och 15 karlar. Tjiohej!
Jag träffade en norsk man som jag skulle skojja med, han missförstod hela skämten och försökte tvångla mig. haha. Karlar.
Runt tre var vi i suddens lägenhet och jag slaggade på soffan.
Superkul it was, yees!
image76
(diskutionera!)


Idag är jag hos far, vi har juldekorerat det lite. gött.

Dagens lucka:

Årets julklapp är lite oväntad, det är nämligen E-Types hår! E-Type själv tycker det är en skitbra idé. "Man kan ju använda det till lite vadsomhelst, en ny kudde eller kanske en fin prydnad!"


//Ljustomten

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha kuliga bilder!

2007-12-16 @ 20:09:32
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0