Julblogg #19 - disco, disco, disco

Julkänsla: påsen med julklappar gör sitt 
förväntningar: tre?
lussekatter: blåbääärsfiiiil
dagens fattiga riddare: J.Lo

Ni vet, det är snart nyår. I flera år har jag försökt undvika de där nyårslöftena. Men i år, då bannemig! Jag har kommit på flera stycken faktiskt.

I år skall jag:
- sluta röka (javafan, det är skitdumt, det är därför jag ska sluta)
- lära mig gilla whiskey
- gå på gym (alltså... det är varesig jag vill eller inte.)
- köpa en soffa.
- sticka hål på minst ett silikonbröst
- förhoppningsvis gilla västerås (men det kan jag inte lova)
- skaffa någon annan färg än svart (blondt? orange?)
- bli ledare för minst ett litet land.
- sjunga karaoke.
- resa någonstans. (helst utomlands)

Dagens lucka:
Lilla spöket Laban och en av killarna i Backstreet Boys
 flyttar ihop i ett litet hus i småland.


//blätomten.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

röker du nu? slutar snusa, börjar röka. det låter ju nästan dumt. ciggisar är ju faaaaligare.

2007-12-19 @ 12:45:37
Postat av: apa

ja skitdumt. jag har svag karaktär. men som det står på förpackningen; "rökning dödar" :(

2007-12-19 @ 12:56:25
URL: http://sugarmonkey.blogg.se
Postat av: Danne

Du kan färga håret rutigt, schacklina!

2007-12-19 @ 16:31:36
Postat av: Ida

Orange är skiten! Har jag stavat fel? det känns så. Bah.

2007-12-19 @ 17:03:18
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: apan

danne: haha joo! schackrutigt vore lite halvballt...ehm.

ida: ja, det var fetsnyggt! nej, det är rättstavat...

2007-12-19 @ 18:26:48
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0