Julblogg #20 - tant

Julkänsla: ja! julmust über alles
förväntningar: 75
lussekatter: 3.
dagens fattiga riddare: jultomten?

Jag har funderat lite på vad jag skulle kunna skriva idag, och jag kommer inte på något speciellt vettigt faktiskt.
Så jag bjuder på mitt bästa frukost-tips.

Jag älskar frukost, jag kan inte äta lunch om jag inte fått i mig frukost, det slår fel i hjärnan och jag slår nästan kullerbyttor. Och jag har i princip ätit samma frukost i minst tio år, men när jag flyttade hemmifrån märke jag att man faktiskt kunde variera frukosten lite, och min favoritfrukost den här veckan är superdupergod!
vaniljyogurt
blandade bär (hallon blåbär?)
typ start eller crunchy eller nåt sånt.
lite kanel

Pröva! Det smakar som paj!

(Fan vilken tant jag är, jag kommer på nåt bättre att skriva om till imorrn, lovar!)

Dagens lucka:
Niklas Strömstedt gör en duett - med michael jackson!
Båda gillar tomten och små barn.



//Frystomten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0