Julblogg #5 - tomtespö

Julkänsla: Lite. Jag har överpyntat.
förväntningar: 78
lussekatter: nej, men jag har katthår på mig.
dagens fattiga riddare: pengahålet.

Alltså. Jag har alltid haft en stor rädsla för alla möjliga fordon.
Mest rädd är jag för bussar (på vintern) och flygplan. I högstadet hyperventilerade jag varje gång jag skulle åka med den där sabla bussen som prångt skulle över en skitläskig bro. Tänk om brojäveln skulle brista? Och dörrarna på bussen inte gick att öppna och man flyter  ända ner på botten och ligger där och plaskar och inväntar en plågsam död. Huga!

När jag skulle åka till London med mina kära vänner höll jag på att svimma när jag såg hur flygplanet såg ut, det såg ut som det hade varit med om en bussolycka. Och när vi åkte hem tänkte jag förbereda mig genom att dricka 22 öl så att jag skulle vara lugn och kissnödig istället för livrädd. Tyvärr blev jag spiknykter i samma veva som jag klev på planet. Så jag var kissnödig och livrädd hela vägen hem istället. Lyckat.

MEN, så såg jag det här:
image63

Nu är jag även livrädd för bilar. 

Dagens lucka:
Carola får huvudvärk när hon uppträder för afrikas hjärnskadade och undernärda barn.
Men efter en big mac mår hon bättre.


//dödatomten

Kommentarer
Postat av: Ida

jag jgorde det där nyss och då visade det sig att jag skulle ta självmord 2015, och du 2024. Emelie skulle bli mördad 2056. jävla quest.

2007-12-05 @ 13:23:58
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: apa

haha..nooo!!!

2007-12-05 @ 13:58:32
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0