matöverbrist

Nu ska ni få höra!
Förut var jag rastlös, och tog mig en trevlig promenad med mina hålfötter i den vinande blåsten (vinande vinden?), och gick i i all ro, tillslut tappade jag mitt blodsocker och började svettas som en gris, så jag vände hem för lite krubba. Då ringer Sudden och vill ut och gå. Klart jag var på.
Så vi gick till pekås så jag kunde tjacka lite nyttiga tillbehör (läs: godis) att smaska på på vägen.
Olyckligtvis åt jag så mycket att jag fick hjärtklappning. Så när jag kom hem bestämde jag mig för att äta riktig mat istället. Jag gjorde världens sats med köttfärssåsospaghetti och åt som en hungrig uteliggare.
Fan, nu är jag överäten och har ett halvt kilo godis som ligger och glor på mig.
Jag funderar på att:
1, spy upp all mat så jag får plats med mer godis.
2, spola ner godispåsen i toaletten.
3, ge bort godispåsen.
hm.


Jag skrev ju ett inlägg igår om att jag borde få ett erkännande som kändis, och nu har jag nästan fått det!
Kajsa var tydligen någon copywrighter och ville att jag skulle skriva en bok om tex 100 heta hårtips. Haha!
Tyvärr kommer jag aldrig att kunna skriva en bok om 100 heta hårtips, för jag är inte speciellt bra på hårtips.
Däremot skulle jag kunna tänka mig att skriva en bok om "100 olika djur", eller "vad man inte bör mata djur".
Hehe. Men tack ändå Kajsa, som tack får du en godispåse.

//mätt.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh, tack va göllig du är! men du, då kan få skriva en bok om precis vad du vill! välj själv! det kan vara hur snuskigt eller hur pretto som helst. :)

jag tycker förövrigt du ska lägga till ett fjärde alternativ angående att du var övermätt. 4. gå runt några varv i lägenhet, glo lite på tv, surfa runt lite, och vid 22-snåret kommer det vara asgott med godis. så behåll den efter dina hurtiga promenader! heja heja

2007-12-06 @ 19:46:18
Postat av: Ida

Wow va häftigt att skriva en bok. det är et tmål i livet, jag borde skriva en och sen be kajsa förlägga den. ;)

2007-12-06 @ 19:52:28
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: Paulina

"The first cat"...Haha! :-D
Kul juldesign du har på bloggen!!

2007-12-07 @ 15:53:13
URL: http://bryno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0