parta med mormor

Det har varit en givande dag. Jag hann göra ungefär hälften av det jag tänkte, ringt hälften av alla samtal jag tänkte göra, men skitsamma.
Åkte till mormor förut, och gick bara av en busshållsplats för tidigt denna gången, det är som att gå in i en oändlig cirkel (haha! oändlig cirkel!) varje gång man åker till rud, allt ser fan likadant ut.
Mormor blev klippt och färgad, hon blev en riktig puma. Som tack fick jag massa grejer,
- ungefär 20 kokböcker
- 500 spänn.
- en påse full med olika kakor.
- skjuts hem

Nu dricker jag kakor och äter julmust, fast tvärtom. Jag räknar med att gå upp minst 5 kilo till jul, och gå ner minst 10 kg efter jul.

På torsdag nästa vecka ska jag till västerås och provklippa hela dagen, det kommer säkert att gå åt helvete på minst två sätt. När jag ringde till min förhoppningsvis framtida chef förut fattade hon inte vem jag var "vaa?? Är det Lina? ehh...prata mer så jag fattar vem du är!" Jag blev helt ställd och började svamla om nåt helt annat. Det är kanske tur att hon är lika förvirrad som jag, så blir det säkert inte alltför många missförstånd. haha.

Fan oxå, jag måste till Ica och sno julpapper nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0