To fischy.

Alltså, jag är frisk. Jag är aldrig frisk så här länge inpå jul, och någonting måste ju gå åt helvete på min "affärsresa" till Västerås imorrn, det är inte det att jag är cynisk, jag är misstänksam. Det enda jag har som liknar lite sjukdom är att ett av mina annars så utmärkt fungerande klippfingrar har fått någon slags konstig ufo-blåsa. Det gör ont som fan, men det går att fixa med plåster.
Jag kanske kommer att svälla upp till en påse under natten och vakna av att jag sover i taket, eller så kommer jag kanske att tappa ufo-fingret lagom tills imorrn.
Eller så är salongen jag ska till stängd. Det vore ju superkul, då får jag gå runt i västerås i 6 timmar och vänta på att jag ska få åka hem. Hm.
Vad tror ni? Kommer jag gå vilse? Slå ihjäl mig med ett strykjärn? Kommer ett fyllo kanske att bryta sig in i lägenheten och slå in min näsa? Kommer jag att bli attackerad av vilda lodjur?

Äh, det är kanske lika bra att gå och lägga sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0