Jobbet?

Jag kan fan inte bestämma mig om jag ska ta det eller inte. Det är mycket krångligare än det låter, särskilt eftersom det inte är anställning. Det ligger mitt i centrum och jag får ett kanonerbjudande dom första månaderna, bara 4000 i hyra, sen blir det dyrare, 8000 (!!!) och det är snordyrt.
Vilket innebär att jag måste starta företag, ta ett nytt lån, hitta ny bostad, fixa med asmycket papper ochsåvidare.
Och OM jag nu tackar ja, måste jag göra allt det inom dom närmsta 4 veckorna, och det är lite väl nära inpå.

Samtidigt så bor det lite mer folk i Västerås, och det lär ju knappast vara några problem att få kunder, eftersom det ligger såpass centralt. Och vafan har jag att förlora egentligen? Eller ja... jag har ganska mycket att förlora faktiskt. haha...ahh...gah.
Jag vet faktiskt inte. Jag kanske bara är feg?

Kommentarer
Postat av: jagjackådöden

De finns ju starta eget bidrag :D
men lägenhet e ju drygt att skaffa på kort tid. men de går iofs. de e ganska mycket att fundera på tyvärr :/ typ 4000 blir väl 110 eller nått om dagen. de e ju 1 klippning om dagen. men sen e de massa annan skit som kommer in :(

2007-11-23 @ 12:00:13
Postat av: apan

jagjackådöden: 4000 blir 110? jag fatter itna. och sen får frisörer nästan aldrig starta eget bidrag. :((

2007-11-23 @ 12:13:56
Postat av: Kajsa

jag tycker du ska tuta och köra, lgh kan man alltid hitta, kommunen brukar hjälpa till när det är nya folk till sin stad. och du som är så hipp och snygg skulle ju bli göra friss-stället till stora innestället! wohoo!

2007-11-23 @ 13:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0