JUL IGEN

Det märks att det börjar glida mot julen, jag sätter på tv:n och vad ser jag? istället för dom vanliga ringringochvinn-tävlingarna går det en julfilm! Sentimentala tårdrypande filmer om barn med för svaga knäskålar eller ungar som så där jätte-jätte-gärna vill ha en ponny.
Och vet ni vad? Jag älskert. Jag brukar såsa i sängen allför länge med nyrostade våfflor och kaffe och snörvla i smyg till dom där jäkla filmerna. "ÅÅÅH NEJ, KOM IGEN OLAF, DU KAN VISST SKEJTA LIKA BRA SOM DOM ANDRA BARNEN, TROTS ATT DU BARA HAR EN ARM OCH ETT BEN!"

Jadu. Julen är nästan alltid lika rolig.


Ikväll skall jag nästan oinbjuden bryta mig in på okänd fest på kronoparken. Det blir nog kul. Jag kanske ska ta med mig en julskiva? Eller en skinkpinne. Jag har inte bestämt mig än.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

och du som hade sån julångest för två veckor sen. sedär! :)

2007-11-24 @ 19:47:09
Postat av: apa

kajsa; jaaaah! men nu äre ju ändå snart december...

2007-11-25 @ 02:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0