Party on wayne

Idag har jag varit hos mormor [moij-moij], hon bor alldeles för långt borta att mitt lokalsinne ska fatta vart jag är. Mitt lokalsinne rör sig inte längre än själva karlstadsområdet, och mormor bor ungefär 1 km utanför. Jag tog bussen när jag väl fattat vart jag skulle, och hoppade av vid rätt tillfälle. Trodde jag, Jag var inte alls där jag borde ha varit  och jag förbannade mitt lokalsinne för att jag inte mindes vart mormor bodde. Både mormor och Rolf försökte förklara vart jag skulle, och jag fattade ändå inget. Så jag gick och hoppades att jag åtminstone inte skulle hamna i helvetet.
Tillslut hamnade jag ändå rätt. Och mormor fick en käck färg i sin utväxt, klippt hår och fina ögonbryn. Jag fick en låda lasagne, fyra bullar, två fotoalbum och 500 riksdaler. Mormor är för härlig alltså...



Imorgon är det torsdag. Och jag ska vara crazy och gå ut. PÅ EN TORSDAG! Det är inte klokt. Jag undrar om det kommer att vara några fler ute och härja? Eller om det bara är jag och mina riddare. Skitsamma, kul ska det bli, i värsta fall får vi väl hänga med bratzen på torget och röka. 

Ni kanske tycker att jag är ute och festar mycket, men jag har hört att ungdomar gör det nuförtiden, och jag är ju fortfarande ganska ung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0