söndag.

Det luktar kloak här inne. Uääk, öl och rödvin.
Jag ska bannlysa rödvinet till nästa förfest. Jag är för klantig för att ha rödvin här. Jag spillde rödvin överallt, (nej det var inte ens mitt) på överkastet, golvet och vita mattan. Någon skrek att det skulle hällas salt på rödvin, så halva saltkaret gick åt och sen tvättade jag skiten. Det gick faktiskt bort.
 
I övrigt var det fridens trevligt. Hela gänget var samlat som vanligt plus emmys nya karl. Han var riktigt trevlig, hon har gjort ett bra kap.
Sen begav vi oss av till ankan, glada och härjiga, mest härjiga kanske. Hannill sa för ett par veckor sen att hon gärna ville hångla med en karl, och snäll som jag är skulle jag mot alla odds ragga upp en lämplig karl åt henne. haha, vilket jag såklart gjorde. Tyvärr fattade jag inte att Hannill kanske ville ha något att säga om saken, och var inte alls intresserad av karlstackarn som slet som ett djur för hennes uppmärksamhet. hahahoho.


Bantningen går faktiskt riktigt bra. Idag åt jag chips till frukost. Det borde ju räknas som potatis med smör, och jag tog faktiskt bara en näve...eller fem.
sen har jag knappt någon mat hemma heller, så det borde ju göra det hela lättare.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

några nävar chips blir man ju inte fet av. men man blir ju inte så mätt, om man inte knölar i sig hela påsen typ. jag åt frukost halv tre, vilket gjorde att jag var hungrig som en varg. det blev 4 knäckebröd med ost som jag doppade i kaffe. asgott, det måste du testa :) inte nån bantningsmetod iofs. uppdatera din bilddagbok oftare förresten så vi kan se alla snygga poser a'la Lina

2007-11-18 @ 17:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0