dagens outfit

image21

Dagens kap (från vänster):

- skitkass film från bibblan, allt på franska.
- creme fraiché med suspekt smak från Ica, 10,50
- en burk champinjoner, även det Ica 5 spänn.
- en stor jävla påse med suspekt pasta, euroshopper 6 spänn.
- enorm kassler, 1½ kilo, gåva från pappa.

det ska alltså bli min lunch, eller middag. Jag åt något lunchliknande förut, eller frukost. brunch? en kopp med tomatsoppa och två mackor. Men jag tänkte att om jag lagar till universums största middag (eller lunch) så kanske det räcker i ett par veckor, det är så jävla tråkigt att laga mat till en själv. bläää. Jag väntar med spänning på mat-pillret, ett piller och du blir svinmätt. Dessutom blir du smal med.

//Din sockriga apa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0