fever fever!

Idag var jag på ett viktigt möte. Och som varje gång ja ska på något viktigt blir jag vrinsjuk. Febern lassar över totalt och jag ser rosa käcka lemurer klättra omkring på väggarna, svetten lackar och jag blir såklart hemskt misstänksam och nervös. Damn that feberhallucinationer.  Dom måste trott att jag inte var riktigt frisk i skallen, och dom pratade i minst en timme.
viktiga människor: Hur är din hälsa annars då?"
Feberapan: ehh... vad menar du?
viktiga människor: Ja är du frisk? Inga sjukdomar?
Feberapan: Ja! Ja! Jag är jättefrisk och kry!

Sen frågade dom vad jag hade för inställning till droger och alkohol.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur gick det på mötet?

2007-10-23 @ 19:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0