Fnus förfan!

Jag är så extremt snussugen att jag snart börjar klättra på väggarna, och det har bara gått en dag så länge. Jag fattar inte hur jag ska klara en hel livstid utan snus. I och med att jag slutat snusa, måste jag alltså ersätta snuset med någonting annat. Igår åt jag en chipspåse och insåg efteråt att det var en ganska dum idé, om jag äter en chipspåse om dagen istället för en snusdosa blir det ungefär samma kostnad, plus att jag säkert lär bli fet som en julegris.  Så idag har jag druckit minst hundra liter kaffe, tyvärr har väl kaffe inte det lugnande effekt som man skulle vilja ha utan det gör såklart saken ännu värre.
Jag tror jag ska gå ut och gå, då kanske man får bort det värsta suget.

Det här går inte. Jag måste ha nikotin. Jag köper cigg istället, det är ju så jävla äckligt.





//lilla tanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0