goda kakan

Åh, det har varit en sån mysig dag idag.  Skitmysig faktiskt. Nästan lite julkänsla. Eller näe, men höstkänsla. Jag har gjort alla bra saker idag, tvättat, lagat värsta maten och så avslutade jag hela ståhejet med att baka världens godaste kladdkaka. Den är faktiskt så god att jag skulle kunna tänka mig att ingå något slags partnerskap med den, jag skärde den i bitar och stoppade den i frysen. Det ÄR vuxenpoäng, med avsikt att kunna ta en god kaka till kaffet någon gång, eller kanske bjuda goda vänner. Jag hoppas det kommer goda vänner snart, så jag kan bjuda på goda kakan med kaffe till. Goda kakan, kakakaka. godagkaka.

VILL DU KOMMA PÅ KAKA O KAFFE?

(tant? jag? nääääääää....)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

kaka och kaffe låter ju hur gott och mysigt som helst. hade jag varit i karlstad hade jag gärna tutat ut till skoghall och fikat. fika är aldrig dumt! :)

2007-10-31 @ 13:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0