hjärnpaj.

Ibland får jag hjärnspuck när jag vaknar. Det fick jag imorse. Jag orkar aldrig ligga och dra mig särskilt länge när jag vaknar, imorse vaknade jag 9:00. Prick. Jag flög upp ur sängen och blev hyperrastlös, och bakade en paj. Jag åt pajen till kaffet prick 10:05. Det var inte särskilt gott heller, men jag blev ju sysselsatt en liten stund.

Igår klippte jag två tjejer, varav jag färgade en. Jag trodde inte alls att det skulle bli särskilt bra, vilket det faktiskt blev. Dom kom sju, och lämnade slottet tio över elva. Jag fick 500 spänn för besväret, jag längtar tills jag får tag i ett jobb, då skulle det antagligen kostat runt 1800 istället.

Idag blire åka av! Jag, Emmy och Hannill ska åka till skövde och hälsa på min kära compadre Bengan. Jag tror aldrig jag har varit i skövde, så det ska bli hemskt spännande. Det finns visst massa militärer där har jag hört, och studenter. Well, well, det återstår att se.


//Peace and löve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0