lunka på, lunka på...

Idag har jag varit kvinna! Jag har bakat! Dock inga bullar (det är väl lite mer kärringvarning på det?), det blev en exotisk köttfärspaj. När jag tänker efter tror jag aldrig jag bakat någon paj med matigt innehåll någon gång, om inte fruktpajer räknas. Och det var relativt ätbart ja.
Har dessutom sett färdigt på säsong 1 av "Heroes", riktigt spännande faktiskt. Och förhoppningsvis blir inte "heroes" en evighetssåpa a´la "lost". Lost är en helt otroligt dryg serie som började rätt lovande, men det tar aldrig slut på skiten! Det värsta av allt är väl att det sista avsnittet ska sändas 2010. Herregud.

Åkte till far igår. Skoghall kändes inte lika spännande som skattkärr. Funderade starkt på att sova där inatt med, men så blev jag påmind av kristin att det är "tassemarten" nu, så jag åkte tillbaka till kära skoghall. Tassemarten är nog sveriges sämsta marten, det är ungefär tre stånd och en karusell. Haha.

Det är mycket jag borde gjort i veckan.

saker jag inte alls gjort på sistone:

- plockat svamp.

- lyssnat på spice girls.

- liftat.

- plastikopererat svanskotan.

- köpt en bil

- slagit ett barn.

saker jag skulle vilja ha gjort på sistone:

- vunnit en miljon

- tagit körkort

- fått ett häftigt frisörjobb.

- lärt mig slåss med svärd.

- lyssnat på bra musik.

- dricka öl.
- tvättat håret, jag minns faktiskt inte när jag gjorde det sist. I söndags?lördags?


saker jag gjort på sistone:

- sett på alla "heroes" avsnitt.

- fikat.

- skickat in jobbansökan.

- nekat Jesus tre gånger.

- segat framför datorn.

- varit i strömstad.
- slutat snusat.

//Peace å löv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0