pucko-paj.

UÄÄÄÄK! Jag har ätit paj i nästan en vecka, resultat av misslyckad tacopaj. Den blev vrinäcklig och smakar i princip ingeting, trots att jag vräkte i tacokryddor å chili åguvetvad.
Men nu är skiten slut, tack Å LOV!

 Jag fattar inte varför jag alltid ska krångla till saker för mig. Ibland öppnar jag käften och det bara flödar skit ur den, och sen går det inte att stoppa. Katastrofen är ett faktum. Och för att förklara mig ur knipan brukar det alltid bli värre eftersom jag inte kom ihåg vad jag sa till o börja med. Min hjärna säger "Tyst, tyst!!!" Medans min käft glatt glappar på.

Ikväll ska jag till pappa, vi ska se på nya Harry Potter filmen! Harry Potter har blivit manlig, stor och stark och jätteduktig. Vart går gränsen på barnarov?


Ha nu en trevlig helg!
Hälsningar Lina - din ettriga apa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0