Ren ondska!

Jag har gett upp det som håller mig mest kär idag. Tyvärr var min käresta ganska dyr, så det var nog bäst för oss båda, trots ångest på nätterna och saknaden. Ack, denna saknaden.
Ja, det är sant, jag har slutat snusa. Jag gick till Ica förut och ville köpa nikotinfritt snus med snussmak. Det fanns ingen snussmak, däremot fanns det äpple, peppar, pannkaka, och pelikanpaj. Jag valde äpple. Det känns som jag snusar thé, ganska äckligt med andra ord.

Idag har jag och kära Sudden varit hos Evelina och tagit kort. Evelina är fotograf och äger en häftig kamera. Sudden var mäktigt duktig och bilderna blev bra, jag fnissade som en tomte och bilderna blev halvbra. Det är ju tur att det finns photoshop.

Imorrn skall jag till Strömstad! Ska bli übergött att komma iväg en sväng. Jag har fortfarande inte hämtat mig från förra helgen. gah.
Kristin sa att hon skulle lyssna på musik hela vägen ner. Jag kör nog på det gamla hederliga sättet, jag sover hela vägen ner.

//godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0