"röjigt"

Så var helgen över - igen. Det värsta med helger är att dom nästan alltid är över innan dom ens börjat.
I lördags var vi ett glatt käckt gäng som drog till nöjesfabriken. Vi var hos min kära granne Kristin på förfest, som hade städat, jättemycket. I vanliga fall brukar det se ut som tredje världskriget där, men det var förvånansvärt rent. Kristin tyckte vi skulle leka nåt ölspel, det var väldigt udda, man skulle slå händerna i ett bord tills någon började peka. den som pekade sist fick dricka.Haha.
Sen begav vi oss av till nöjes, det var som det brukar vara, fullt med folk som skrek och härjade. Jag blev bitter av okänd anledning, och fortsatte vara det hela kvällen, kul som jag är.
Kvällen avslutades med att jag somnade på bussen, i vanlig ordning.
Men i det hela var det väl trevligt.

nej, nu ska jag gå till "bibblan". höhö.



//Kjamiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0