spränga skoghall?

Imorse vaknade jag av att hela hela höghuset skakade. "Jordbävning" tänkte jag, men mindes ganska snabbt att det var ju skoghall. Det finns inga jordbävningar i skoghall, hur mycket jag än önskar det. Jag vet fortfarande inte vad det är som bullrar, det låter och spränger så in åt helvete här borti.
Jag hoppas dom bygger en mur eller nåt häftigt.

Dagarna är väldigt dryga nu. Jag ska försöka få lite saker fixade idag tänkte jag. Posta och ringa lite.

Jag och sudden var och fotade lite fräna bilder för ett tag sen, ifall någon vill göra mig till filmstjärna eller dylikt.


Här får ni ett smakprov. (klicka på bilden så blir den större)
13316-10



//Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0