caffeine, caffeine

Igår fick jag min beskärda del av systemet, inte sprit dock, utan pengar. Inte av systemet heller för den delen, utan av mammaochpappa. Känns lite lagom bittert att behöva låna pengar av morsan och farsan när man är 22 bast, men vafan, även jag har räkningar att betala. Och eftersom jag levt på -89 kronor på kontot i över en månad var jag så lycklig att jag utan svårigheter kunde gjort ett par bakåtvolter i luften. Jag gick till ica imorse, precis när jag slagit upp mina grusiga ögon, flög jag upp, klädde på mig det värsta jag hittade jag nästan hjulade dit.
gissa vad jag köpte? gissa då? kom igenrå?
Kaffe. Och ost.
Det bästa man kan få ut ur livet helt enkelt, kaffe och ost.

Nu ska jag åka till stan och köpa strumpbyxor.


Förresten, alla ska tydligen ha röda tröjor på sig idag. Det tänker inte jag.
Vad gör det för skillnad egentligen? skänk pengar istället.

//Lihna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0