Fear no darkness, kilsbarn

Mina strumpbyxor luktar riktigt illa. Och det är inte för att dom är lortiga, tvärtom är dom helt nytvättade och borde lukta blommor och spädbarn. Sen är det hål i dom. Illaluktande strumpbyxor med hål i.
Jag borde köpa nya. Eller en ny tvättmaskin.

Snart kommer nästansyster kristin över, jag lovade att stajla till henne ordentligt innan vi åker till Pappas 50-årspartaj. Hon skulle komma tolv, klockan är tre minuter över. TRE MINUTER! VARTIHELVETTEÄRHON?
Iförrgår blev jag lite sur på Hannill när hon var fem minuter försenad. Haha, det har nog något med egot att göra, jag är ju aldrig sen.

Nej, haresåkulihelgenråallasomorkarläsa.

//paj and löve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0