flower power

Igår fick jag ett blombud! Jag har inte fått ett blombud sen...sen..aldrig tror jag. Det var kul, särskilt eftersom jag inte ens fyller år eller något annat. Men det tackar vi björn för.

Igår kom Kirre och Emmy hit. Jag hade räkorna, dom hade resten, och vi åt och åt, och drack och drack. Sen kom min nästan-syster-kreten och hennes compadre emma. Emmy åkte tyvärr hem, men resterande var kvar och vi drog till ankan.
Vi var nästan först där, och jag skrapade ihop till en bärs. Sen kom en tölig karl och stre öronen av oss. Jag tror aldrig jag hört en människa prata så mycket om så lite på så kort tid. Herregud. Men han bjöd ju på öl.
Hamnade mitt i ett slagsmål med, utan att jag slogs, jag satt tyvärr mitt i och blev nervös. Men jag lyckades krypa ut utan några större skador.
En kille sa att jag hade en "väldigt speciell frisyr". "Snygg, men speciell". Jag fattar fortfarande inte vad som var så "speciellt" med min frisyr.

Snart ska jag, kritan och pappa åka till stugan. Det är väl bäst man packar ihop sig.

//L-man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0