lätt smör-sur.

Jag har varit lite smått grinig hela dagen faktiskt.
Jag var hos mor förut, hon tyckte jag skulle gå till socialen. Det tycker inte jag, det kanske är därför jag är förbannad? Men jag sa att jag skulle gå dit. Tanken på att ens ringa till socialen och tigga efter pengar gör mig ännu mer förbannad. Sen vore det ganska så gött att inte tycka att 7,50 är dyrt för en fralla och slippa köpa det billigaste smöret. Men det är en annan historia.

Ser på Idol. Jag hejjar på Andreas, han hade lockig hockeyfrilla, bara det är ju värt en grammis.

carolina gynning: jag fick också gåshud, fast på benen!
idol-christoffer: har du inte rakat benen?

(hahahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0