under läppen.

Ja, då fick jag något gjort idag. Var ute en sväng på skoghalls jaktmarker med sudden och stre.
Var extremt sugen på snus sen jag inte snusat sen igår, jag skrapade ihop dom 12 kronor jag hittat lite överallt och tiggde en tia av sudden så jag kunde köpa en hel snusdosa, jag petade in två och fick världens nickokick, jag tror jag ska sluta, men det är alltid lättare sagt än gjort.Det är som att sluta andas just nu, och det pallar jag inte (för tillfället iallafall).
13316-5

Ju mer jag är ifrån klippandet desto konstigare tycker jag folk är, när man är på salong hela dagarna flyter personerna ihop på något sätt och dom flesta är faktiskt trevliga, även om dom har platinablont hår och silikonböbber till hakan. Det är konstigt, förr hade man så många fördomar mot alla. Men det är kanske ett tecken på mognad eller något.

Ikväll ska jag till kritan och laga mat eller något. Jag funderar på att attackstäda hos henne någon dag, det ser helt enkelt förjävligt ut.

/over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0