fikabröd

Imorse när jag kom till jobbet låg det en påse på fikabordet, den innehöll två fikabröd, en crossiant och en munk. Jag svalde bytet helt och måde urbra i ungefär två sekunder, sen spydde jag upp bytet likt en pyton och mådde dåligt resten av dagen. ugh.

Idag hade jag en kund som var ifrån Karlstad (eller Segmon, det hördes, dom utanför brukar prata lite långsammare än Karlsta-bor. Förutom Dan, han pratar jävligt snabbt.) Jag blev helt till mig och började flaxa med armarna och fnittra som en fjortis med försmå string. Vi snackade lite skit om Karlstad, kändes ballt.
Har förresten bestämt mig att åka till Karlstad vid Valborg, chefen är inte nöjd, men jag har erbjudit mig att jobba in en hel lördag som tack.

Nu ska jag steka bacon. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0