Klagomål.

Har fått klagomål från min mamma, hon tycker inte att jag skriver tillräckligt ofta. Ska försöka bli bättre på det, inte "Kenza-bättre", men lite bättre. Har varit lite torka på sistone, det händer inte så jävla mycket faktiskt.
Går upp klockan åtta, äter frukost, går till jobbet halv tio, röker ett par cigg, klipper/färgar några personer, går hem - sover.
Det är väl ungefär det.

Jag och Emma har snackat om att pröva "power yoga" eller något sånt. Känns som en lagom komplicerad sport, man sitter med lite folk och följer ledaren och stretchar lite. I en timme, det borde väl tillochmed jag fixa som knappt kan göra en kullerbytta. Inget jävla skuttande till dunka dunka musik och inga cyklar. Perfa!


peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0