Bakplat.

Jag har ju faktiskt lovat er en recension! Har funderat som fan på vad jag ska recensera, det är ju skittråkigt! Funderade starkt på att göra ett halvkasst försök till att recensera den där nya Batman-filmen, men jag fattade inget av den, hela filmen kändes som en lång trailer ungefär, och nu minns jag inte ens slutet.
Sen tänkte jag på någon slags musik kanske? Men vafan, ska man kunna göra en vettig musikrecension så måste man ha lite kunskap antar jag.
Så, jag ska recensera en person! Kungen! Eller rättare sagt, en bild av kungen.



Först när jag såg den här fina bilden på Kungen blev jag lite lätt osäker på om det verkligen var han? Han ser ju onekligen hyffsat tysk ut med ett lätt utvecklingsstört uttryck i ansiktet, där ögonen bråkar om vilket håll dom ska fara åt.
Det man verkligen kan fråga sig om bilden i sig är, vart är h.k.m? Och vad gör han? What´s up with the hat?
Känns dock otroligt tryggt att han ser så lycklig ut, ungefär som om någon tryckt upp lite nävergröt i kinderna på honom och sedan kittlat honom under armarna.
Men i övrigt gillar jag bilden i sin helhet, Kungen ser så jäkla glad och tysk ut, dock inget överdrivet, jag har sett värre grejer.
3/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0