Hujedamejen!

Ja igår hade alltså Anne-Lie 50-årsgallej. Det var skitkul! Det buggades, det sjöngs allsångsvisor, det bråkades (i vanlig ordning) med gubbar, och det dracks mängder utav öl. Jag tror det gick åt 430 ölburkar allt som allt, jag tror jag stod för ungefär 30% av allt alkoholintag. Det märks nog idag, känner mig inte lika smart som jag brukar göra.
Hamnade i säng halv fem tror jag. Minns inte riktigt, var riktigt jävla pissfull i slutet av kvällen, gick och småbråkade med folk och var lite gött smådryg. Bråkade med en sur gubbe som påstod att jag snackat skit om honom. Det tyckte jag var konstigt sagt, eftersom jag knappt pratat nåt alls med honom. haha! Men det löste sig och han bad faktiskt om ursäkt tillslut.

Men i överlag var det en otroligt lyckad och fin fest! Det tackar vi för!




Fortfarande bakfull, och klockan är åtta, herregud.





Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Jag var snyggast på festen. Tack Lina för att du fixade mitt hår såååååå.... snyggt. Jag ber att få återkomma inom kort. Tack för all hjälp före under och efter festen. Vi kanske ses i kväll? :)

2008-08-25 @ 09:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0