morgonstund...

..har guld i mun? Tandställning kanske?
Gillar mornar. Lugnt och gött. Lyssnar på musik, sippar kaffe i exakt en halvtimme, florerar kring otroligt märkvärdiga grejer.

Sudden kanske kommer hit i helgen! Hoppas verkligen det, eftersom min ekonomi inte tillåter mig att åka till karlstaden.
Drömde om sudden förresten, vi bråkade (haha!), vi skulle ha tagit lite sedvanliga poserkort i vanlig ordning med suddens fräcka kamera, och helt plötsligt kräver sudden att hon vill ha 300 spänn för det! Jag blev skitsur. Tur att jag drömmer om så viktiga saker.

Roligaste kommentaren i lördags:
gubbe: Jag tror att Ö är intresserad av dig.
apan: haha, näää! vi är bara kompisar.
gubbe: Jo, men där borta sitter ju en skitsnygg tjej, och ändå kommer han till dig!
apan: hahahahaha!



//Slipsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0