När vi två blir tre.

Snart ska Emmas karl Jim flytta in här. Mycket bra tycker jag, eftersom hyran blir betydligt mycket mindre, och Jim är en trevlig karl (igår tog han ut det fladdrande odjuret i min lampa!) . Vi kommer bli som en stor familj! På nätterna kommer jag stå utanför deras rum och banka, varav Emma kommer sucka högt:
 -jaaa Lina, vad är det nudå?
- jag kan inte sova!
- Men Lina, inte nu igen! (suuuck)
- Men schysstarå...kan jag inte få sova i mitten då? Sista gången! Jag lovar!

Och så kommer vi ligga där alla tre, jag i skarven, som en enda stor familj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi mysigt! :D

idaorkarinteskrivanamn

2008-08-08 @ 19:17:04
Postat av: Emma

Hahahahaha fattas bara Prinsen å Delinda så har vi hela Runefamilia ;)

2008-08-09 @ 11:41:57
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0