Sussasött-gött.

Sov lika djupt inatt som Lasse Brandeby efter ett träningspass. Blev lätt orolig när jag insåg att det stod "stoppa in sim-kort" på mobilen, vafan, hade jag missat klockjäveln? väntade med spänning, och nej, det hade jag inte.

Jobbade som ett as igår på salongen, jävlar vad folk det var överallt, och mitt i stressen kom en rödhårig kille in och ville "se ut som Danny" å ja bah "näääääjjj". Han ville alltså bli platinablond. Bajsröv, vet ni hur svårt det är att få en rödhårig människa att bli platinablond? Har försökt en gång förut, då denne blev läckert gulhårig. Men denna gången gick det! Han blev vit som en....eh..vit älg. Och efter lite klippning och gelé och blaj så var han helt tyst, och jävligt lik danny. haha. Chocken!

Ja! Imorrn kommer min kära vän sudden till staden! Snorkul! Hon ska få assistera en stund åt mig på salongen, eftersom hon kommer klockan tre. Lär vara smockfullt med folk på sallen. Bajs, men kul.


aww, jag och sudden! Finaste kortet.


Kommentarer
Postat av: kaka

Åh va kul om jag får st å se när du klipper! Sånt tycker jag är skitkul :) Mindre kul är att jag fortfarande är rödprickig i hela ansiktet efter behandlingen :(

2008-08-28 @ 10:58:35
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0