7 saker

Blev utmanad på en sån där lista,
sju saker du inte visste om mig:

1. Jag har rökt braj ett par gånger, fattar fortfarande inte grejen med det, öl är ju mycket godare och ballare.

2. Jag fick min första kyss inför 100 personer. Skoldisco, femman, och så vann jag en tryckar-tävling där dj:n hetsade oss till det, "slaskigt" beskrev jag det i min dagbok.

3. Jag har brutal skräck inför all kollektivtrafik och är fjolligt höjdrädd.

4. Jag har sökt till big brother två gånger, synd att jag inte kom med, för jag hade lätt vunnit skiten.

5. Varje gång jag ser/läser/hör en ålder/årtal, måste jag skitsnabbt räkna ut det på mobilen, när männskan är född, eller hur gammal den är.

6. När jag var liten brukade jag och brorsan sätta på en skitläskig robot som gick sprutade eld klockan fem på morgonen så vi fick väcka mamma och pappa för vi vågade inte stänga av den.

7. Jag brukar vakna av att jag skrattar hysteriskt, eller pratar, eller gråter.


Egentligen ska man väl utmana folk till det här, men det örker ja inte, men gört ifall ni vill!

Kommentarer
Postat av: Kaka

jag har också blivit utmanad för flera dagar sedan, lite lustigt för idag har jag tänkt hela dagen vad jag ska skriva på min lista, också har du gjort en, haha!

2008-12-10 @ 21:15:28
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0