Julblogg 11 dec

Julkänsla: förut, en snutt.
 Förväntningar: julbord på lördag!
 lussekatter: äh, jag ska stryka den här punkten. inga julkatter, bara katthår.
dagens tomte: claes som bjuder mig på julbord på lördag.

Helt plötsligt står man där, naken och jävlig och funderar på vart fan man är. Inte en jävla aning alltså, det är kolsvart precis överallt, men plötsligt ser man ett litet ljus som strimmar in, och man ser att man står i ett kritvitt tegelrum. Tur att man ser ut som Peter Harryson naken alltså.
Efter en stunds väntan kommer det in små djur i rummet, det är fragglarna. Dom sjunger "fraggel rock" och äter upp dosrarnas byggen. Jävligt konstigt alltså. Efter en stunds sång och musik äntrar Papa Dee rummet och slår mig i huvudet med en hammare.

Nej, det var ingen dröm, jag kom på det nyss, förstår ni hur extremt övertrött jag är då?
Bäst att gå att lägga sig innan det går överstyr.

dagens lucka:

kan ni hitta tomten?

Kommentarer
Postat av: Kaka

Jag kan inte hitta tomten :<

2008-12-11 @ 22:08:35
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

det finns ingen tomte...;)

2008-12-12 @ 21:17:54
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0