Julblogg 15 dec

Julkänsla: det är ju lite snö ute?
 Förväntningar: mest trött.
 dagens tomte: Alina, det är hennes sista vecka hos mig. :(

Jisses vad schleten jag är. Trött som en gasell, jag bara går och längtar tills nästa vecka, lääädigt.
Har inte alls något vettigt att skriva överhuvudtaget idag. vad synd.

Eller jo, imorrn kommer saxsliparen och slipar våra saxar! Som jag har längtat! har inte använt min sax sedan augusti, och fått dras med den där jävla lånesaxen. Fyfan. Tänk dig att du är målare, och får måla om hallen med en toaborste, eller en sån där peelinghandske, så kanske du fattar vad jag menar.

Nej hörni nu ska jag se på någon halvdan julfilm (fred santa) och inta sängen! Fred och kärlek åt folket!

Dagens lucka:


kan yo fajnd dä sänta?


(P.S, Alina har en blogg! den kan ni läsa här)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0