Julblogg 19 dec

Julkänsla: lite sjuk kanske?
förväntningar: JAAAA
dagens tomte: Posten <3!

JA! Nu ska ni få höra, Imorrn kväll får jag min nya mobil! JA! Så frånochmed imorrn kommer jag att kunna nås precis som vanliga människor, jag kommer inte att behöva lägga på mobilfan i örat på er för att mobilen dör stupikvarten.
Och det bästa är ju att:
1, det är en musikmobil Jag kommer ladda ner vrålmycket musik
2, det går att ta kort med åbäket.
3, massa nya spel! Typ the sims finns!


Det är fanimejen det bästa som hänt på flera veckor! Äntligen lite medvind alltså.

Hörde förresten att det hade varit lite jordskalv i skåne. En kund berättade att det var egentligen ingen överraskning eftersom det faktiskt stod i Bibeln. Bibeln? Varför skulle det stå om jordbävningar i skåne i bibeln för? Det tyckte jag var jättekonstigt. Jag tror inte Jesus brydde sig särskilt mycket om skåne på den tiden, han hade nog andra saker att oroa sig för, typ kors och blod. och förresten, fanns skåne ens på den tiden?

Övrig information;
Lika trött som vanligt, om inte ännu värre. tror jag är lite febrig, passar ju bra såhär i stresstider.

Dagens lucka; out of order. skyller på febern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0