Julblogg 3 dec

Julkänsla: Kände att det högg till lite i bröstet förut när jag såg lite lätt snöfall ute.
Förväntningar: drack en c-vitamin förut. Då lär jag väl hålla mig frisk ända tills jul?
lussekatter: ingen. Känner att det kommer att bli fattigt med katter iår. Synd. Mammas är godast.
dagens tomte: Alina, jag hoppas verkligen att hon kommer iväg på dass-båten imorrn!

Känner mig ovanligt glad idag. Och på något vänster känns det lite fel just nu, eftersom halva min bekantskapskrets verkar må dåligt, så jag är glad i tystnad.
Dock må jag väl få säga att julklappsångesten har börjat spöka. Hatar att köpa julklappar, blir en lågbudget-jul för min del, åka till lagerhouse och tjacka lite ljus till släkten, men vafan, det är ju tanken som räknas va?

Längtar enormt till helgen! Jag känner mig helt vråltrött. Min bästa julklapp i år blir en hel jävla veckas semester, jag tror inte ni fatter hur gött det ska bli. Har jobbat i typ tio månader i sträck utan att knappt varit sjuk. Imponerande. Jag funderar starkt på att gå i ide halva veckan, bara rulla in mig i ett duntäcke och bygga en koja under matbordet och bosätta mig där.


Dagens lucka:
kan ni hitta tomten? (har gjort det lite svårare idag, eftersom det är två kort!)


mitt nya barr är förresten vrålsnyggt. Därav poserbajset.



Grod hjul.

Kommentarer
Postat av: Kaka

kändes det som äkta remy? Fint såklart, hu rär det med microringar?

2008-12-04 @ 21:30:56
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0