Julblogg 8 dec

Julkänsla: javisst!
Förväntningar: årets glögg?
lussekatter: zero. :(
dagens tomte: Blondinbellas pälsmössa, för att den är luden.

Ja, ni får väl ursäkta mitt lilla helgbrejk därdå. Har varit full karriär hela helgen. I fredags gick vi till Jims kompis och såg på när killarna spelade tevespel och jag och emma försökte desperat bli fulla av ren förtvivlan. Tappade även bort min halsduk och mitt paraply. fan.
I lördags däremot var det stort pepparkaksbak! Skitkul var det! Och jisses vilka fina skapelser det blev. Emma hade glitter i sin pepparkaksdeg, glittriga pepparkakor. Haha! Jag byggde World trade center, med tillbehörande flygplan o grejer. Jävligt moget.
Sen har jag funderat på ifall jag kanske borde skämmas för vissa av mina små utfall, fast även om jag borde skämmas, så gör jag inte det. Konstigt nog, Känner mig mest glad, och frågar man får man ju aldrig veta, och örke gå omkring och vara förvirrad? Nu vet ni ju såklart inte vad jag snackar om, och det är nog lika bra det.

Idag har det varit en spännande dag, köpte en ny mobil, och en ny nudelsort! Fast mobilgrejen är förstås mer spännande, ringde till telenor och frågade ifall dom hade en vattentät mobil, ifall jag skulle tappa den här i kaffet med, men det hade dom inte, så jag slog till på en Sony Eriksson w890i, jättehäftig mobil, helt bajsbrun. Alina har en likadan. Får den väl förhoppningsvis till veckan! Då kan jag prata som vanligt folk i telefon och slipper ha i laddaren när jag ska prata.

fett med fräsch mobbe! Musikmobil är det ju med, skitbra, då slipper jag ju köpa en ny mp3-spelare.

Haha, det hände förresten en skitrolig grej förut, jag knallade in på Ica för att kolla ifall dom hade några spännande nudelsorter (coops nudlar smakar kattmat), vilket dom såklart hade, lyx-nudlar! Mums,mums, när jag gick utifrån Ica stoppade en sån där 3-försäljare mig och ville sälja på mig mobilt bredband. Hon babblade, och jag babblade, och vi babblade, det slutade med att jag sålde på henne en klipptid imorrn halv två. hahaha! Det är bannemig humor.


Dagens lucka:

Emma byggde ett vanligt pepparkakshus. Fint!


Henke lade ner hela sin själ i sitt hus, det var lite likt big ben, huset alltså.


Och så mitt world trade center. U va fint. ser ni planen?

Kan ni hitta tomten?



Kommentarer
Postat av: palle

Haha ditt World Trade Center var extremt fint :P

2008-12-08 @ 23:07:09
Postat av: apan

javisst! man tackar!

2008-12-09 @ 08:32:47
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Emma

Nästa gång tycker jag vi gör ett glittrande WTC! ;)

2008-12-09 @ 12:05:22
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Sara Hell

men HAHAHA helt rätt att sälja ny käck frisyr åt försäljare! :D

2008-12-09 @ 17:06:25
Postat av: apan

emma: jaa! fan vad fett!



sara: ja, lite nöjd är jag faktiskt.

2008-12-09 @ 21:47:03
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0