julblogg 9 dec

Julkänsla: snöade det idag, eller var det mjäll?
Förväntningar: sjukdom och elände.
lussekatter: Åh jag hittade en lussekatts-påse på min dörr och gissade vilt att det var till mig. Tror det var från Anne-lie?
dagens tomte: Anne-lies julkatter?

Jag tror jag börjar bli sjuk. Jim var sjuk imorse, och om jag känner efter ordentligt så känner jag mig nästan lite sjuk jag med. Är det feber? Hoppas bara feber isåfall, för det kan man ju bota med värktabletter.
Emma har beställt jätte-jättemånga löshårsslingor, alltså asmånga, det tog typ tre timmar att limma dit 50 stycken, och det lär ju ta minst sex timmar att limma fast 150 till. Lär bli ett jäkla hästjobb, men vafan, vad gör man inte? Jag tänker dricka ett par bärs under tiden jag sätter i dom, då känns nog inte smärtan, plus att det lär ju bli skitkul!

Känner mig ovanligt paranoid med, eller? Ska lägga mig ner i sängen och kolla på gamla klassiker, Mio min Mio och James och jättepersikan. Bra skit!


Istället för dagens lucka bjuder jag fritt på den här gamla tim burton klassikern! görbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0