frisörsnack.

Det finns vissa fördelar med att vara frisör, det är en skitbra konversationsstartare!
"jahaja, men vad sysslar du med då?"
"eh jo jag är frisör", och när man kläckt ur sig det så låter det nästan alltid såhär:
"åhfan! då kan du klippa mig någon gång då?", eller såhär:
"JASSÅ?? TYCKER DU JAG SKA GÖRA SLINGOR I LUGGEN?" Och så börjar dom pilla helt hysteriskt i sitt hår och peka och fladdra med armarna åt alla håll.
Sen blir folk alltid jävligt imponerade, det brukar jag oxå bli när jag träffar en frisör (eller kock, eller folk med vilket yrke som helst iochförsig..).

Men, man lever aldrig riktigt som man lär, jag hatar att klippa mig och gör det så lite jag kan, sen drar jag sönder mitt hår. Jag sliter och sliter så förbannat att det har blivit lite mindre hår på en sida. det enda som verkar funka för mig är löshår, men det har jag oxå tröttnat på nu. Jag ska definitivt raka av mig skiten när jag blir gammal.

Idag kommer det spektulanter och ska kolla på lägenheten. Håll tummarna för mig så att fanskapet blir såld någon gång!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra måndag :)

2008-02-18 @ 10:42:50
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0