full rulle i staden.

Folk är trevliga här. Lite konstiga dock.
 Idag när jag tog mig en liten brejk på stan kom det helt oprovocerat fram en brud med den största överläppen jag sett (jag tror hon hade pumpat fullt hus med silikon eller något, såg ut som den skulle sprängas.) och sa att jag såg ung ut. Hon sa säkert massa andra saker med, men jag kunde bara koncentrera mig på överläppen ("titta inte på läppen, titta inte på läppen").

Känner mig trött men glad som en liten eskimå. Har fått skitmycket beröm av chefen idag, hon sa att hon tyckte jag var duktig som smör. Jag blev glad.

Idag är det ju dock fredag, ska knega en liten sväng imorrn med, så jag tänker fira med fyra korvar i brö, en iskall bärs, ett långt bad och en bra rulle (Sweeney Todd). Imorrn blire lite härj i staden, fett med ballt.

Kommentarer
Postat av: Palle

Sweeney Todd

2008-02-29 @ 20:40:28
Postat av: Palle

Alltså det skulle vara ett hjärta efter min förra kommentar, men din blogg raderade det...
Vad jag försökte säga är att jag älskar den filmen!

Tvättbjörnar är söta och onda. Bara så du vet

2008-02-29 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0