hej västerås!

Allt är lite bättre i västerås. Folket är liite finare, dialekten liite mer fisförnämare, och gatorna är gjorda av solid guld. Läckert.
Ja i fredags var det ju lite avskedsfest/födelsedagskalas åt mig - hos Sudden. Det var fett med bra! Fick jättemånga fina och användbara presenter, bland annat en vibrerande korv, haha. Vi drack ett par bärsa och sen drog vi till koriander, det var skojj, lite lagom disco sådär.

Igår var jag lika bakfull som jag förtjänade, och det var skitkul att gå upp klockan sju. Jag var halvblind till klockan elva och trött som ett helt fängelse.
Jajaja, men nu är jag iallafall här, det verkar bra, jag kommer säkert att gilla Gurkstaden.

Återkommer när jag installerat mig lite mer. Ser ut som fan här. Tror jag tappat bort en fot.



//Peez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0