hjärtans dag baj.

Först tänkte jag skriva ett bittert inlägg om att alla hjärtans dag är en komersiell bajsdag som är till för att mobba alla stackars singlar. Men det gör jag inte.
Här får ni en bild istället:
image114

All kärlek till er!
Själv har jag köpt tre semlor och 10 öl. Jag lär bli full (haha) av kärlkramp (höhö).



förresten, tro fan! Tysken ringde förut. Han tackade nej till lägenheten och frågade om jag ville ta en drink med honom (!!!). Vad ska jag med en tysk 35-årig affärsman (som varken kan prata svenska eller engelska, jag börjar tvivla på att han ens kan prata tyska) till? Det hade nog blivit en jävligt spännande dejt dock. haha.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

alla hjärtans dag = no big deal. men jag är glad att den söta sockriga apan inte är så cynisk och sur som alla andra över denna kommersiella dagen. (vad spelar det för roooooll?) heja dig! mer glada käcka människor åt folket!

puss på alla hjärtans dag söting!

2008-02-14 @ 22:46:47
Postat av: apan

haha, nej, för en gångs skull kan man väla sprida lite glädje istället! :D

kjamiz o puss på dig med!

2008-02-15 @ 11:45:43
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0