tävling!

Morrn!
Igår var det ju alla hjärtans dag, trevligt. Grannen hade bestämt att hon ville ha "åtminstone ett romantiskt äventyr i sitt liv" och drog med sig sin karl på middag på någon flott restaurang för att sedan åka hem till henne och bada i rosenblad. Karln protesterade lite lätt och föreslog "pizza och film" istället för det romantiska ståhejet. Haha!

Jag spenderade kvällen med öl och manligt sällskap. Det var riktigt trevligt faktiskt, jag gillar att träffa nya människor. Tyvärr hade jag knappt hunnit äta något och blev väl lite väl full och tjötig kanske.
Försökte mig på en semla imorse, den var inte alls god, får slänga skiten. Eller ska jag lotta ut dom kanske? Det verkar ju vara himla inne att ha tävlingar nu. Gissa maträtten? Hitta kändisen? eller något sånt. Sen får ni två mosade semlor i ett kuvert på posten! Like a glove!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

vem var mannen? :)

2008-02-15 @ 18:16:13
Postat av: apan

en allmänt trevlig karl! :D

2008-02-15 @ 21:49:48
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0